1, Kedy mi príde tovar?
Tovar odosielame štandardne nasledujúci deň po prijatí objednávky, max. však do 48 hodín. V priebehu víkendu a dňoch pracovného pokoja môže dôjsť k ďalšiemu zdržaniu. O odoslaní objednávky Vás vždy informujeme na e-mail, ktorý ste zadali v objednávke.
2, Dostal/a som e-mail o odoslaní objednávky a zásielka "nechodí".
S najväčšou pravdepodobnosťou zásielka uviazla v prepravnej spoločnosti. V takomto prípade nás ihneď kontaktujte na info@zdravepotraviny-eshop.sk, alebo na tel. čísle +421 911 632 632. Vec sa pokúsime vybaviť v čo najkratšej dobe.
3, Tovar je v ponuke, ale neviem ho kúpiť.
Je to zapríčinené tým, že tento tovar pravdepodobne nie je na sklade. Vypredané produkty sú štandardne dostupné do 7 pracovných dní. Dostupnosť tovaru však môže závisieť aj od dostupnosti produktov u našich dodávateľov. V takomto prípade sa dostupnosť môže predĺžiť.
Dostupnosť tovaru si môžete nastaviť pomocou nášho strážneho psa v 3 krokoch. Takýmto spôsobom budete o dostupnosti automaticky informovaný e-mailom.
4, Neprídu mi potraviny pomačkané a znehodnotené?
Potraviny odosielame v plastových obálkach, alebo v klasických kartónových krabiciach. Potraviny sú štandardne zabalené v bublinkovej fólii, alebo sú vystlané dostupným materiálom, ktorý ich ochráni voči prípadným nárazom pri preprave.
Neplatí to však pri rozvoze v rámci Bratislavy, kedy tovar dodávame vlastným rozvozom, teda s objednávkou manipulujeme s citom a zodpovedáme za ňu my osobne.
5, Pýtate sa nás, ako to je so zárukou potravín.
Produkty odosielame vždy s dostatočnú zárukou, či sa jedná už o akciové produkty, alebo ostatné produkty z kategórie zdravé potraviny. Všetky potraviny však nie sú dlhotrvácne, teda záruka sa môže pohybovať cca min. od 1 mesiaca. Zväčša ide o niektoré druhy múk a olejov. Ostatné produkty máme naskladnené v priemere s min. 6 - 24 mesačnou zárukou.
Ak je produkt náhodou pred skončením min. trvanlivosti, pri produkte je táto informácia vždy uvedená.